El secretari general assisteix a Madrid a una reunió tècnica amb el tribunal de comptes i administracions públiques per a compartir avanços en desenvolupaments comuns en matèria d’administració electrònica
El 5 d’abril de 2019, el secretari general assisteix, juntament amb la tècnica d’administració i aplicacions corporatives, a una reunió a Madrid, amb el Tribunal de Comptes i altres usuaris públics que usen SIGEM com a eina electrònica de gestió d’expedients, a fi de compartir les experiències de la Comunitat de Desenvolupament i participar de forma col·laborativa en l’evolució de l’aplicació tecnològica que s’està implantant en la Sindicatura de Comptes de la Comunitat Valenciana, amb el partenariat del Tribunal de Comptes i des de la visió de compartir en el futur el projecte amb altres administracions públiques.
